Fontys Hogeschool Kind en Educatie

Locaties

's Hertogenbosch - Frans Franssenstraat
Eindhoven - Rachelsmolen
Tilburg - Campus Stappegoor
Venlo - Tegelseweg

Wil jij een betekenisvolle carrière in het onderwijs?

Leraar basisonderwijs is een job met grote maatschappelijk impact. Een baan die er toe doet. Je begeleidt kinderen tijdens de vormende jaren van hun leven, en geeft hen het vertrouwen om nieuwe uitdagingen aan te gaan en voortdurend te blijven leren.

En daarmee heb je niet ‘gewoon een baan’, maar ben je een belangrijke persoon in het leven van een ander. De kinderen van nu zijn de mensen die straks onze samenleving draaiende houden. Bij Fontys leiden wij deze leraren van de toekomst op.

Heb jij passie voor het onderwijs en wil je jouw kennis en enthousiasme overbrengen op toekomstige leraren? Klik dan op onderstaande link om je betekenisvolle carrière in het onderwijs te beginnen

Fontys TF-0121

Onze USP’s

  • Betekenisvol
    Fontys Hogeschool Kind en Educatie ziet het als haar maatschappelijke opdracht om bij te dragen aan de ontwikkeling van kinderen. De realisatie van deze opdracht krijgt gestalte door in partnerschap met het werkveld en andere stakeholders op te trekken; samen opleiden, samen onderzoeken, samen professionaliseren. Geflexibiliseerd en gepersonaliseerd onderwijs, gericht op een ontwikkelingsgericht mensbeeld en uitgaande van verschillen tussen mensen zijn de belangrijkste ankers.
  • Samenwerken en verbinden
    Je werkt samen met een enthousiast en toegewijd team professionals die elkaar ondersteunen om gezamenlijke doelen te bereiken en die het beste uit elkaar halen. Daarnaast staat samenwerking en verbinding met het werkveld centraal bij Fontys Hogeschool Kind en Educatie. Wij vinden het belangrijk dat we aansluiten bij wat de praktijk vraagt en dat we voorzien in de behoeften van afgestudeerden in het werkveld. Daarnaast werken we nauw samen met de andere lerarenopleidingen binnen Fontys.
  • Persoonlijke ontwikkeling
    Persoonlijke ontwikkeling van onze medewerkers staat bij Fontys Hogeschool Kind en Educatie centraal. We dagen je uit jezelf te ontwikkelen in wat aansluit bij jou als wendbare professional, jouw persoonlijke situatie en jouw talenten

 

Fontys studenten

Ga voor een carrière bij Fontys Hogeschool Kind en Educatie

Een baan bij FHKE is een baan van waarde, voor de nieuwe generatie professionals en voor de maatschappij. Jij, je collega’s, het werkveld, en de studenten; samen staan we aan de bron van morgen. Wanneer je bij Fontys Hogeschool Kind en Educatie in dienst komt, word je warm onthaald. We hebben een onboardingsprogramma en je krijgt een collega-coach die je op weg helpt in je werk en in de Fontys organisatie, zodat jij je snel thuis voelt.

Bij FHKE werken ongeveer 180 mensen verdeeld over 4 verschillende locaties. Op al onze locaties wordt de voltijd opleiding leraar basisonderwijs aangeboden. Naast deze alom bekende pabo, biedt Fontys Hogeschool Kind en Educatie diverse opleidingsvarianten aan voor verschillende doelgroepen zoals de master Leren en Innoveren en de associate degree Pedagogisch Educatief Professional die we samen uitvoeren met Fontys Pedagogiek.

De arbeidsvoorwaarden bij Fontys zijn uitstekend. Je salaris, vakantie en pensioen zijn goed geregeld. Daarbij heeft Fontys zorg voor haar werknemers; gezondheid, vitaliteit en welzijn staan hoog in het vaandel. Spreekt dit alles je aan? Dan gaan we graag met jou in gesprek en maken we een start met jouw carrière bij Fontys Hogeschool Kind en Educatie.

Komt jouw beschikbaarheid niet overeen met die van de opleidingsmanager van je voorkeur. Plan dan evengoed een gesprek in! Elk van de aangegeven personen kan het gesprek met je aangaan.

Leuk, je bent nieuwsgierig naar NEW GEN ICT. Daar houden wij van! Want nieuwsgierigheid is nu precies de eigenschap die onze studenten en collega’s drijft. We gaan graag telefonisch met je in gesprek over NEW GEN ICT en jouw (mogelijke) rol hierin.

Wil jij ook impact maken?

Plan dan nu een online kennismakingsgesprek en ontdek jouw carrièremogelijkheden bij Fontys Engineering.