Dont F*ck Up Your Baby, nieuw boek Joris van Dooren en Coen Luijten

FOR SOCIETY

Het nieuwe boek ‘Dont F*ck Up Your Baby – The ultimate guide to raising your newborn brand’  van docenten Creativiteit & Branding Joris van Dooren en Coen Luijten is deze week uitgekomen.  Dit boek is rechtstreeks voortgekomen uit een onderwijsproject van de opleiding Communicatie van Fontys Economische Hogeschool Tilburg: de module Building Better Brands die sinds een paar jaar wordt aangeboden. Studenten bouwen tijdens de module merken voor startups uit de regio.  In de afgelopen jaren hebben ze zo al dik vijftig bedrijven in de regio een boost kunnen geven. 

Daar hebben Joris en Coen zoveel van geleerd dat ze nu dit boek uitbrengen om zo die kennis weer verder te verspreiden. het is zowel voor studenten als het werkveld interessant.  Het boek laat de lezer zijn eigen volwassen merk bouwen voor zijn nieuwe bedrijf of idee in 18 concrete stappen. 

Hier kun je Dont F*ck Up Your Baby – The ultimate guide to raising your newborn brand bestellen bij uitgeverij  BIS Publishers.
En hier kun je wat meer vinden over de inhoud. 
Heb je nog vragen of wil je in contact komen met Joris en Coen, stuur dan een bericht.

Auteur: Sjoukje van der Haring

Meer nieuws

Wordt alumnus Shannon landelijke Ad-ambassadeur?
Samen vooruit: maak kennis met de versterkte directie van Fontys Paramedisch
SPECO en Sportstaff slaan handen ineen

Komt jouw beschikbaarheid niet overeen met die van de opleidingsmanager van je voorkeur. Plan dan evengoed een gesprek in! Elk van de aangegeven personen kan het gesprek met je aangaan.

Wil jij ook impact maken?

Plan dan nu een online kennismakingsgesprek en ontdek jouw carrièremogelijkheden bij Fontys Engineering.